They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

Elantir-blog

Nowy serwis Wirtualnej Polski pozwala sprawdzić wartość auta. W dziewięciu krokach, po wypełnieniu kilkunastu, pól komputer podaje cenę auta według cennika Eurotax oraz zmodyfikowaną, uwzględniająca dodatkowy osprzęt samochodu. Serwis WycenyAut.wp.pl to, jak wspomina Wirtualna Polska, pierwsza i jedyna witryna w Polsce, za pośrednictwem której każdy kierowca może dokonać samodzielnej wyceny pojazdu niemal każdego typu.



Projekt Wirtualnej Polski realizowany jest przy współudziale firmy EurotaxGlass’s.



Operację wyceny rozpoczyna się od wpisania do systemu daty pierwszej rejestracji auta, jego przebiegu, pojemności, marki, modelu i rodzaju zasilania. Użytkownik wypełnia dalej pola dotyczące wyposażenia samochodu, wybiera typ pojazdu, określa jego stan, wpisuje czynniki mogące podwyższyć, bądź obniżyć wartość wozu. Na koniec otrzymuje wycenę wraz z przykładowym zdjęciem modelu oraz informacją o mocy silnika, typie nadwozia, okresie produkcji samochodu, jego wyposażeniu seryjnym i dodatkowym.



Serwis pozwala na "zapamiętanie" wyceny w sieci i wygenerowanie prowadzącego do niej linka, ale i zapisanie wyceny do plików w formatach programów Word i Excell oraz jej wydruk. Do 15 lutego usługa ma być bezpłatna. Potem koszt dokonania pojedynczej wyceny wahać się będzie od niecałych 6 złotych (przy dziesięciu wycenach) do 9 złotych netto. Poniżej przykładowa wycena.Pełna treść publikacji


idź do pośrednika ubezpieczeniowego. Ma on podpisane umowy ze wszystkimi ubezpieczalniami i wynegocjowane niższe stawki, poza tym dobierze ze wszystkich ofert najniższą.
Albo wybierze ci taką firmę z której ma najwyższą prowizje...


Uważaj na AC. Jeśli auto sprowadzone a na umowie masz śmieszną kwotę - np 1000E za auto z 2004 roku ;) to składki będą naliczane zgodnie z eurotaxem, a przy wypłacie odszkodowania oddadzą kwotę z dowodu zakupu.
Hmm tak sie zastanawiam która firma mogła mieć takie zapisy, w tej co ja pracuje wypłata odszkodowania zawsze jest taka sama jak system wyceny, czyli jeśli wartość samochodu była obliczana na podstawie eurotaxu to według niego będzie wypłata, jeśli z infoeksperta to również z niego będzie obliczana wartość odszkodowania, jeśli klient chcał powołać rzecoznawce to sytuacja wygląda podobnie.
Na miejscu klienta w takiej sytuacji udałbym się do sądu bo składka była obliczona od wyszej wartości a wypłata jest od abstrakcyjnej niższej.

A mnie HDI właśnie wyceniło moje auto na 9800 i stwierdziło szkodę całkowitą (koszt naprawy 17k), wrak wycenili na 3100. Teraz jeszcze trzeba odnaleźć sprawcę i ustalić jego winę. Z tego co mi powiedział rzeczoznawca, to inny ubezpieczyciel ma prawo zakwestionować jego wycenę ale najczęściej tego nie robi. Rzeczoznawca powiedział mi także, że całe auto wyceniane jest wg cennika Eurotax, ale za to szkody i wrak wg innego, ponoć bardziej szczegółowego, nazwy niestety nie zapamiętałem.

Klatka nie jest obowiązkowa, natomiast rzeczywiście z regulaminu można wyciągnąć całkiem inny wniosek. Co do wpisów w dowodzie... to też różnie bywa ze stacjami diagnostycznymi i wydziałami komunikacji. Ja jeżdżę z normalnym dowodem i bez żadnych zmian. Jak zatrzymają Cię pały i będą chciały odebrać dowód, albo przynajmniej wlepić mandat to coś znajdą... albo na przykład się wykłócisz i im nie dasz się zrobić w balona. Co się tyczy OC to raczej pozostaje bez zmian, natomiast gorzej jest z AC, bo tu zwyżka przynajmniej 400 %, nie wspominając o tym, że jeśli chcemy ubezpieczyć rajdówkę to bez wyceny rzeczoznawcy się nie obejdzie. Bo weźmy moją rajdówkę - swift gti '93: takie auto według eurotaxu czy innego audatexu jest warte może ze 2000 zł, a według wyceny, która tak naprawdę obejmuje tylko zmiany w nadwoziu i wyposażenie bezpieczeństwa - ponad 20000 zł.
Pocieszające jest to, że będzie centralny cykl imprez 3L i oprócz niego PPAiK. Według najnowszych wieści rund PPAiK będzie maks. 12, z tego maks. 5 razem z pucharem 3L, szkoda tylko, że wymagania w 3L są prawie jak w WRC i że to wszystko totalnie na odwrót (dlaczego nie można tam wystartować autem które nie miało homologacji albo SCS 1.2? to nie mam pojęcia), bo nie wiem po co nam 3 liga, w której koszt 1 km oesowego jest jeszcze wyższy niż w RPP, a tam jest wyższy niż w klasie historycznej w RSMP (pomimo tego, że wpisowe do historycznej RSMP to jedyne wpisowe zwiększone na sezon 2009).
Mamy dziwny kraj i jeszcze bardziej dziwny związek.


(...)Pierwsze różnice między agentami i towarzystwami dotyczą wyceny samochodu, czyli ustalenia jego rynkowej wartości. Są dwa podstawowe źródła - Info Ekspert i Eurotax. Katalogi te podają średnie wartości rynkowe dla poszczególnych modeli przy określonym średnim (normatywnym) przebiegu.(...)
Prawda że Info Ekspert i Eurotax określają rynkowe wartości poszczególnych modeli aut ale czy nie dotyczy to tylko używanych aut?[biorąc pod uwagę przebieg, naprawy, właścicieli, rocznik itd wyliczana jest kwota]. W przypadku nowych aut cena jest jasna i klarowna a więc wtedy niższa lub wyższa cena ubezpieczenia samochodu to tylko i wyłącznie kwestia "lekkiej ręki" agenta ubezpieczeniowego?

Witam wszystkich.
Zdarzyło się tak, że koleś wjechał mi w tył i narobił sporo uszkodzeń w Hani
Auto nadaje się do kasacji, czyli szkoda całkowita.
Ubezpieczyciel wycenił mi auto (2L, 1994r) na kwotę 5300zł (4tys do wypłaty, wartość złomu 1300zł), przecież to Panowie ręce opadają... Czy ktoś wie, skąd oni biorą te ceny katalogowe? Ktoś może miał podobną sytuacje i coś poradzi bo oczywiście chce się odwołać, tylko chciałbym mieć jakieś argumenty. W eurotaxie tym darmowym tego modelu i rocznika nie ma. Pomóżcie bo z tego odszkodowania na nową Hanie w życiu nie wystarczy, a mam już fajnego accordzika na oku (w zasadzie taki sam, kolor nawet identyczny ).

aha jeżeli to komuś pomoże to ubezpieczyciel to allianz.

Automatyczna wycena samochodów online

Wirtualna Polska uruchomiła serwis, dzięki któremu każdy kierowca może dokonać samodzielnej wyceny pojazdu, czy to przy zakupie, sprzedaży, czy też ubezpieczeniu.

Serwis prowadzi wyceniającego "krok po kroku". Najpierw należy podać datę pierwszej rejestracji auta (nie jest możliwe sprawdzanie aut z pierwszą datą rejestracji poniżej 1995 roku, następnie przebieg, pojemność, markę, model, rodzaj paliwa zasilającego.

Użytkownik proszony jest także o wypełnienie pól dotyczących wyposażenia samochodu, wybiera typ pojazdu, określa jego stan, wpisuje czynniki mogące podwyższyć, bądź obniżyć wartość auta.

Na koniec otrzymuje kompleksową wycenę - wartość według Eurotax oraz po korektach użytkownika - wraz z przykładowym zdjęciem modelu oraz informacją o mocy silnika, typie nadwozia, okresie produkcji samochodu, jego wyposażeniu seryjnym i dodatkowym.

Serwis umożliwia ponadto zapamiętanie wyceny na stronie WWW (opcja "generuj link do wyceny"), a co za tym idzie udostępnianie jej przy sprzedaży pojazdu w internetowych serwisach ogłoszeniowych. Pozwala również na automatyczne stworzenie ulotki sprzedażowej, zapisanie wyceny do formatów .doc oraz .xls oraz jej wydruk.

Wyceny aut

źródło:di24.pl


a moze ktos jeszcze oddawal w rozliczeniu uzywane auto? ja tam calego tego smiecia typu owiewki, chlapacze, dywaniki nie chce, wole uczciwe rozlicznie za uzywke


mi Mondeo 2006 SilverX 1.8 wycenili na 32k z eurotaxu, dodatkowo dołożyli 3k a konto zakupu Avensis

jak na razie próbuję sprzedać sam za 42k -> http://otomoto.pl/index.p...how&id=C8881048 bo do odbioru mam jeszcze 2 miesiące

wg mnie wycena wg eurotaxu przy moich przebiegach (40k km) to przesada

W podobnym temacie - ponieważ muszę ubezpieczyć samochód na drugi rok mam pytanie: jak kupowałem auto (nowe) to wziąłem ubezpieczenie Generali i dokupiłam GAP (taki na trzy lata). Teraz muszę ubezpieczyć samochód na kolejny rok i tutaj nie wiem co wybrać? Przedłużenie Generali jest trochę droższe niż np. Link4. Jednak w Generali dają wycenę auta wg Autotax'u albo Eurotax'u i od tego liczą ubezpieczenie. Różnicę która wyniknie z wypłaty ewentualnego odszkodowania (szkoda całkowita) a wartości fakturowej samochodu pokrywa właśnie GAP. A GAP ma zapisane w umowie, że różnicuje na podstawie wkoty wypłaconej przez ubezpieczyciela, albo wg eurotax'u (która większa). Czy np. ubezpieczając auto na drugi rok w Link4, który wycenia auto wg Infotax'u będzie ta wycena mniejsza niżwycena wg Eutotax'u i może zaistnieć fakt, że nie dostanę pełnej kwoty fakturowanej bo wycena GAP'u wg eurotax'u będzie bradzo różnić się od tego co dostanę od ubezpieczyciela? Czy macie w tej kwestii jakieś doświadczenie? Czy może lepiej zapłacić trochę więcej i mieć pewność, że i ubezpieczyciel i GAP skorzystają z tej samej wyceny?

IMO zrob tak: zglos to normalnie w Samopomocy i niech zrobia wycene. Za szkody ktore opisales (do tego pogięty pas tylny oraz wygieta belka, znam z autopsji) powinni wyplacic okolo 4000 PLN. I teraz mamy trzy drogi:
-wycena opiewa na taką kwotę - bierzesz kasę i robisz poza ASO (koszt nie przekroczy 1500PLN)
-wycena jest zaniżona - bierzesz rzeczoznawcę z PZMOT robiącego wyceny w Eurotax/Audatex, przedstawiasz im jego wycenę i bierzesz 4000 PLN, dalej patrz punkt wyżej
Sposob najprostszy ale najmniej ekonomiczny:
-wstawiasz do ASO, bierzesz faktury i przestawiasz w Samopomocy - nie ma bata żeby nie zapłacili całych faktur (choćby nie wiem na co się powoływali). W razie odmowy pokrycia całości faktur straszysz założeniem sprawy w sądzie i nawet jeśli do tej sprawy dojdzie to na 100% masz ją wygraną. Dodatkowo wtedy możesz przedstawić faktury za holowanie pojazdu, ewentualnie jeśli auto jest firmowe (i jest niezbędne do prowadzenia działalności co łatwo udowodnić) przedstawiasz faktury za wypożycznie auta zastępczego na czas naprawy pojazdu.

Witam,

W czerwcu skradziono mi Octavke (link ). W końcu doczekałem sie odszkodowania od PZU, ale delikatnie mówiąc jestem rozczarowany.

Czy ktoś ma dostęp do EuroTaxu i mógłby dokonać wyceny na dzien 20 czerwca 2008?

W PZU powiedzieli mi że wychodzi im 15100 pln ! Auto było ubezpieczone na 19000 pln.

Skoda Octavia SLX 1.9 tdi (110 koni):
- rok produkcji 1999
- liftback
- przed liftem
- szary metalic
- alufelgi
- klima
- elektryka przód i tył
- przebieg 240 000 tyś (w chwili ubezpieczenia czyli 10 miesięcy wcześniej 210000 tys km)

Czy możliwe żeby auto straciło na wartości 4 tyś w rok? I czy ma sens pisanie odwołania od decyzji PZU? Ktoś to juz robił?

Z góry dziękuję i pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy Octavi

(przed chwilą znalazlęm stronę na której można wycenić auto - dość znacząca różnica miedzy tym co proponuje PZU)


wyjęła mi książkę
najczęsciej korzystają z eurotax. Jesli auto jest w zlym stanie albo uszkodzone to jesli sie oplaca, i podatek wynosi duzo wiecej niz okolo 300-400zl to mozna sobie wezwac rzeczoznawce do wyceny wartosci. A dlatgo 300-400 bo mniej wiecej tyle biorą rzeczoznawcy. Ale w wiekszosci przypadków jest to poprostu nieoplacalne.

i tu są problemy ja już to przechodziłem nie dadzą ci 100% ceny na części wyliczają ich wartość na podst. wieku pojazdu nawet nie oni wyliczają a program AUDATEX (bierze ceny zamienników) bardzo podobny do EuroTaxu wiec wiadomo jak liczy. Jeżeli wybrałeś opcję że mają się rozliczyć z tobą a nie z warsztatem który naprawia auto to masz już po sprawie bo wypłaca ci pieniądze a nawet jak się odwołasz to i tak to odrzucą. Miałem tak za pierwszym razem, przy następnej kolizji byłem mądrzejszy i powiedziałem że auto będzie naprawiane w ASO i mają się rozliczyć z warsztatem, facet patrzył na mnie jak na idiotę ale zapisał to w papierach, ASO zrobiło wycenę naprawy i przesłało do ubezpieczyciela który odrazu przyznał mi szkodę całkowita bo naprawa w ASO kosztowała by ok. 8tyś.
Wypłacono mi ok. 3900zł bo eurotax wyliczył wartość mojego pojazdu na 5750zł a po kolizji na 1850zł